Jump to content
Cześć! Widzisz 90% forum. Zaloguj się, lub zarejestruj aby zobaczyć całość i brać udział w konkursach! Szybkie logowanie Google i Discord dostępne! ×

HEJ!

Kpoperowicz
 Share

Recommended Posts

Hej jestem Bartosz (Kpopoerowicz / Xiaolun) 

Mam 22 lata. 

Czym się zajmuję? Studiuję Architekturę Wnętrz (już kończę), dorabiam sobie jako barman oraz jestem Social Media Managerem oraz Content Creatorem. 

Jeśli chodzi o azję to uwielbiam Kpop oraz wszystko co z nim związane. Słucham Kpopu od ponad 7 lat. Uwielbiam chodzić na koncerty i dzielić się tym na moich Socialach. Jestem multistanem i jestem ze wszystkim "na bieżąco". Na kilku koncertach byłem też jako staff. 

Udało mi się być a koncertach takich artystów jak: Blackpink, KpopNation, Sunmi (2 razy nawet), Bang Yongguk 
Jako staff działałem na koncertach: Dok2Gonzo, Loona, (więcej jeszcze będzie) 

Uwielbiam kręcić reelsy czy instastories aby jak najwięcej pozostawić wspomnień, do których mogę wrócić ❤️ Cały klimat koncertów to jest coś co kocham. W przyszłości chciałbym pracować / pomagać w organizacji koncertów. Marzy mi się też otwarcie sklepu z albumami chyba tak jak każdemu fanu kpopu haha. Wiem, że do takiej pracy są potrzebne umiejętności, które cały czas rozwijam chodząc na różne szkolenia oraz spotkania. 

Na koniec wrzucam parę filmików / fotek z koncertów, które są dla mnie bardzo ważne i chciałbym się nimi z Wami podzielić ❤️ 

D00EAA01-7950-48CC-93DE-0510E08A3B2C.jpg

• Super 3

19 minut temu, Kpoperowicz napisał(a):

dorabiam sobie jako barman

w jakim pubie? bylem kiedys w bialymstoku 😄

Pisz duzo i baw sie dobrze!

1 minutę temu, Baka napisał(a):

w jakim pubie? bylem kiedys w bialymstoku 😄

Pisz duzo i baw sie dobrze!

O zapraszam częściej to się napijemy haha Będę pisał! 

Jeśli chodzi o Puby to: Gwint, Głębokie Gardło (dont judge xD), Bunga Bunga, PRL-Lux, Młynowa, Batyskaf 

trochę się tego uzbierało hahah 

Mój idol, czy można podejść po autograf na koncercie????