Jump to content
Cześć! Widzisz 90% forum. Zaloguj się, lub zarejestruj aby zobaczyć całość i brać udział w konkursach! Szybkie logowanie Google i Discord dostępne! ×

Hejka :3

janciaax
 Share

Recommended Posts

Hejka, jestem Ola, mam 23 lata i siedzę w kpopie od 8 lat. Stanuje EXO ale uwielbiam też takie zespoły jak BTS, ATEEZ, Stray Kids, GOT7, Enhypen. Na co dzień jestem pielęgniarką 💉 jestem otwarta na nowe znajomości, także jeśli ktoś chciałby się poznać to zapraszam tutaj bądź na ig @janciaax ❤️🐾

• Super 1

O, mamy oficjalnie opiekę medyczną na forum ^^ Do tego w tym zawodzie zdecydowanie zaniżasz średnią wieku, ale to już temat na inną, szerszą dyskusję 😅 Pisz śmiało i dziel się swoimi przemyśleniami na temat kpopu i nie tylko 🙂

• Super 1

W dniu 20.11.2023 o 21:57, janciaax napisał(a):

Hejka, jestem Ola, mam 23 lata i siedzę w kpopie od 8 lat. Stanuje EXO ale uwielbiam też takie zespoły jak BTS, ATEEZ, Stray Kids, GOT7, Enhypen. Na co dzień jestem pielęgniarką 💉 jestem otwarta na nowe znajomości, także jeśli ktoś chciałby się poznać to zapraszam tutaj bądź na ig @janciaax ❤️🐾

O widze ATEEZ 🦜🏴‍☠️ Można spytać o ulubionego członka?👀

• Super 1

W dniu 27.11.2023 o 15:06, ninthpirate napisał(a):

O widze ATEEZ 🦜🏴‍☠️ Można spytać o ulubionego członka?👀

Yeosang i Yunho ❤️

W dniu 27.11.2023 o 15:41, JupiterJazz napisał(a):

Piona, moja fellow EXO-L!

Ktory z tych kosmitow jest Twoim biasem?

Suho i Baekhyun od początku stanowania EXO ❤️

W dniu 24.11.2023 o 12:41, Kamzo napisał(a):

O, mamy oficjalnie opiekę medyczną na forum ^^ Do tego w tym zawodzie zdecydowanie zaniżasz średnią wieku, ale to już temat na inną, szerszą dyskusję 😅 Pisz śmiało i dziel się swoimi przemyśleniami na temat kpopu i nie tylko 🙂

❤️

• Super 2

Hej, hej 🙂 Wybrałaś sobie trudny zawód i życzę Ci w nim powodzenia 🙂